Projecte Rossinyol

lunes, 22 de febrero de 2016

Els primers tres dies de trobada


Dilluns, 14 de març de 2016

El tercer dia, que correspon a avui 14 de març, vaig trobar-me amb la Yumha  a la porta de l'escola. Vam agafar el transport públic, i ens vam desplaçar fins al cinema Albeniz. La pel.licula esperada va ser Kunfu Panda 3. Una hora després de riures i entreteniment, us aconsellem anar a veure-la. Si encara no hi has anat, Ves-hi!

El temps se'ns ha passat volant entre crispeta i crispeta i l'hem aprofitat bastant, sobretot en rebre el missatge que transmet la pel.licula. La pròxima setmana en farem més i millor!




Dilluns, 7 de març de 2016

La segona trobada, va tenir lloc una setmana després aproximadament. Em vaig desplaçar fins al Pont Major, per anar-la a buscar després de classe i per conèixer els espais que més freqüenta del seu barri, per després agafar el bus i voltar per Girona. Però cap de les dues es pensava que ens trobaríem en Habibu i la Miríam, dos participants del projecte d'aquest any. Ens vam saludar, i vam anar a berenar i jugar als jocs de taula, en una cafeteria del centre. Cal dir, que els nens ens han guanyat a totes les partides i jocs. Són molt trempats!






Dimarts, 22 de febrer de 2016

El dimarts de fa un mes aproximadament, vaig conèixer a la meva segona rossinyoleta.
La primera trobada amb la meva rossinyoleta, va tenir lloc al seu barri, al Pont Major, exactament a la seva escola. I van assistir: la seva tutora, la directora de l'escola, la seva mare, i la Yumha.

En sortir de l'escola, era la més feliç. La mitja hora que vaig passar amb ella, va ser de tot profit. Vaig pactar ja amb la nena quins dies seran les trobades i que faríem més o menys a cada una.  


Conclusió: va ser una primera trobada molt gratificant, la meva rossinyoleta té moltes ganes de sortir i voltar per Girona, i jo l'he acollida amb les mans obertes. Passarem temps juntes inoblidables segur!


Per motius justificats, no vaig poder fer la segona trobada el dia 29 de febrer, però ja hem recuperat les hores perdudes.








No hay comentarios:

Publicar un comentario